lunes, 2 de febrero de 2015

LES RELACIONS A LA CLASSE. CONVIVÈNCIA


Un bon clima de convivència és necessari perquè la tasca dels docents i l’aprofitament de l’alumnat tinguin resultats efectius i es realitzin en les millors condicions. Quan parlem de convivència no ens limitem a la consideració de la mala conducta o dels problemes de disciplina; estem pensant, sobretot, en un projecte global d’organització del centre i de les aules des de la perspectiva d’un tractament educatiu del conflicte.


EN GRUPS DE 3 PERSONES
Analitza el comportament dels quatre personatges que han participat en la història.

  1. Quin és el problema? 
  2. Qui i com ho soluciona? 
  3. Tens un altra forma de solucionar el problema?
  4. Algú actua malament i perquè?
  5. Et sents identificat/ada amb aquests fets? 
  6. Alguna vegada t'ha passat una cosa similar, si vols pot explicar-ho a la resta de la classe.


Per acabar he de reflexionar una mica sobre el què passa a la nostra classe i com veiem entre tots la nostra convivència.

ENTRA AQUÍ I COMENÇA A CONTESTAR EL FORMULARI

PRIMER DÍA DE CLASE EN SEGUNDO DE ESO

 Empezaremos con una pregunta: ¿Qué creéis que vais a ver a continuación?