miércoles, 7 de marzo de 2018

PRIMERES TASQUES DEL PROJECTE

En aquest document trobareu els temes assignats a cada grup.
En aquests altres trobareu els agrupaments, horaris i temes de cada grup classe:
2n A 
2n B 
2n C 

TASCA 1. Coneixements previs
Activitat grupal. La caixa d'objectes d'abans
Ha arribat a la classe una caixa de fusta plena d'objectes "curiosos" que buscaven despertar la vostra curiositat. Entre tots hem parlat dels estris que hi havia dins la caixa. Ells ens portaran a un altre temps, a un altre món ... o no? 


1. Què sabeu entres tots d'aquest tema?
Obriu un document al DRIVE, compartiu-lo amb tots els companys. Títol: Què en sabem?

2. Feu un llistat el més complet possible amb tot el que sabeu i els dubtes o preguntes que el tema us suggereixi.

3. Agafeu un paper DIN A 3 i feu "entre tots" un MAPA MENTAL. Poseu el tema al centre i dividiu-lo en dues parts.

Què en sabem? Què volem saber? Quins dubtes tenim?

Total llibertat per a la confecció, però ha de ser el més visual i complet possible.

Ara ja podeu començar, llegiu, pregunteu... Cal investigar, saber... i començar a decidir a qui podem preguntar; de ben segur que a casa vostra i al carrer hi ha persones que tenen moltes de les respostes a les vostres preguntes.

TASCA 2. Passem a l'acció

Caldrà fer UNA ENTREVISTA.
 

Caldrà fer UNA RECERCA DOCUMENTAL (llibres, revistes, internet)

TASCA 3. Reflexionem

Diari d'aprenentatge individual. Cada alumne tindrà el seu i el podrem demanar en qualsevol moment per fer un seguiment de la feina.

Heu de "crear" un diari d'aprenentatge en el qual cada dia escriureu un text on apareixerà

    Resultat d'imatges de diari d'aprenentatge
  • allò que  t'ha cridat l’atenció dels aprenentatges que has fet,
  • allò que has descobert o après aquell dia,
  • opinions i impressions del que has llegit, estudiat o del que  t'han explicat,
  • fragments de textos que creus interessants,
  • fotos, retalls, informacions diverses
  • expectatives i interessos que  t'ha generat l’estudi
  • dubtes i preguntes a partir de les quals  t'agradaria aprofundir
  • hauràs d'autoavaluar-te: què he après, què m’ha costat més
Resultat d'imatges de diari d'aprenentatgeResultat d'imatges de diari d'aprenentatge

El diari personal. Orientacions
Tothom ha de fer el seu personal

El nostre diari d'aprenentatge. Model 
Se n'ha de fer un per grup

El diario de Vanesa. Ejemplo diari d'aprenentatge

TASCA 4.

Elecció dels productes que elaborarem.

Ara ja teniu els temes, ja sabeu que us heu de tornar uns experts en cada tema i investigar tot el que pugueu. Ara és molt important redactar les entrevistes, passar les preguntes a un document i sobretot triar molt bé què preguntareu i a qui. Un cop realitzades, cal fer-ne la transcripció i posar-ho en un document amb fotos. Estaria molt bé afegir vídeos i àudios.
Cada equip ha de consensuar TRES productes diferents que podeu seleccionar després de llegir la imatge que us hem enllaçat a continuació.

AQUÍ TENIU UNS QUANTS MODELS DE PRODUCTES. CADA EQUIP HA DE TRIAR QUINS TRES PRODUCTES ELABORARÀ
Recordeu que tindrem l'oportunitat de penjar-los en una pàgina WIX i també en farem una exposició al centre perquè tothom pugui veure la vostra aportació a la història local.

EJEMPLOS DE PRODUCTOS FINALES - Presentación de diapositivas - Dibujo - Cuadro - Escultura - Collage - Mapa - Álbum de fot...

No hay comentarios:

PRIMER DÍA DE CLASE EN SEGUNDO DE ESO

 Empezaremos con una pregunta: ¿Qué creéis que vais a ver a continuación?